Forside Udskriv

Instruktør oversigt

Hvem er vi?
Alle vores instruktører har stor erfaring indenfor hundetræning, og er løbende på kurser for at få helt nye input. Udover at være forsynet med en bred viden om træningsmetoder, har alle instruktører gennemgået kurser om adfærd, lederskab og indlæring.

Her kan du se en lille profil af vores instruktører :

Carsten Hansen
Carsten er godkendt FCI instruktør, og har taget sin uddannelse i rottweilerklubben danmark. Udover dette han har gennemgået utallige kurser i hundeadfærd, spor og udvidet lydighed. Carsten har sin helt egen måde at undervise på, hvilket aldrig bliver kedeligt. Desværre kan han også tale hund og teori i timevis, men han er dog blevet bedre med årene. Carsten træner desuden sin egen schæferhund til konkurrence i IGP sportshundeprogrammet.

Jespers baggrund er meget lig Carsten´s, dog med sin erfaring fra schäferhundeklubben. Jesper træner vores kåringshold og har selv en schæferhund. Jesper træner ihærdigt med sin egen hund for at lagt flere prøver på.

Henrik har taget sin træner uddannelse i schæferhundeklubben. Henrik er meget ihærdig med træningen med sin egen hund og bruger derfor mange timer på at få det hele til at sidde lige i skabet. Henrik har tillige taget nogle kurser i adfærd - spor - hundesprog/stress ved hunde - trænings metoder. Henrik er god til at give forklaringer og fordybelse i sin træning.

Randi har mange år i bagagen med hundetræning og har været deltager ved utallige nationale stævner, samt deltager ved DM for schæferhunde. Randi er 200 meter mester i schæferhund men har også stor forståelse for mange andre racer. Udover en masse kurser og foredrag, så er Randi uddannet instruktør i schæferhundeklubben for Danmark, hvor hun også er meget aktiv i kulisssen ved store stævner som DM/VM for schæferhunde.